Hadhrami's FotoPage

By: Hadhrami Ab Ghani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 30-Sep-2008 14:41 Email | Share | | Bookmark
Eid Mubarak

Muadz menjelang 5 bulan (2minggu lagi)
Umar y sayang sangat kat adiknya
Assalamualaikum..Selamat Hari Raya Aidilfitri dari kami sekeluarga..taqabbalallahu minna wa minkum...Teringat khutbah raya pagi tadi..imam cakap kita sambut raya dalam keadaan masjidil aqsa kat tangan yahudi..namun zaman rasulullah dulu..waktu baginda sambut raya bukan sahaja baitul aqsa, bahkan masjidil haram juga kat tangan musyrikin..jadi kita haruslah percaya dengan kemenangan islam..n teruskan berusaha sedaya y kita mampu utk mengembalikan kemenangan islam...


Tuesday, 30-Sep-2008 14:25 Email | Share | | Bookmark
Persiapan Menyambut Ramadhan

Posing
Muadz
Serious
View all 4 photos...
Ni gambar Umar yg tak sabar2 nak sambut bulan Ramadhan..Rajin betul dia bersihkan rumah..siap menyapu halaman lagi tu..Ramadhan ni kan macam tamu...alangkah baiknya jika rumah kita bersih dan rapi
-kartun duta dan diti http://www.youtube.com/watch?v=ZL3TJkXFIZI



Sunday, 7-Sep-2008 12:14 Email | Share | | Bookmark
New Arrival...

Muadz at closer look
Muadz in bedung
Muadz 1 bulan lebih
View all 6 photos...
Assalamualaikum semua..Dah lama x update..sebuk sket..hehe..actually umar dah dapat adik 15th may 2008 aritu..alhamdulillah..nama adik umar ni Abdullah Muadz..sekarang dlm 3 bulan lebih..


Saturday, 15-Sep-2007 09:07 Email | Share | | Bookmark

Jangan lupa gosok gigi ye :)
Seonoknye mandi..alhamdulillah


Sunday, 2-Sep-2007 09:14 Email | Share | | Bookmark

 
 
Ya Allah sampaikanlah kami Ramadhan


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net